Reikisamlinger i Oslo



Reikisamlinger i Oslo vår og høst 

et perfekt sted å dele reiki, friske opp praksisen, dele erfaringer og få mange nyereikivenner  



Dette er et perfekt møtested for deg som har gått på Reikikurs. Et sted å dele erfaringer. Praktisere. Møte nye Reikivenner, med en times lunsj og masse pauser til gode samtaler om Reiki og alt mulig annet. 


Vi skal:

Gjøre Gruppereiki

Du får hjerteinnvielse

Reiki 3-ere kan gi hjerteinnvielser

Delegrupper på tvers av nivå

Delegriupper med andre på samme nivå.

Meditasjon

Gi Reiki til hverandre

Reikiprat

Egenbehandling i et rom fullt av Reikiutøvere

Og mye mer


Sted: Oslo

Vi er sammen 930-1630 timer med gode pauser


Du må ha gått på Reiki-kurs for å kunne melde deg på. 


Hjertelig velkommen!


Reiki vårsamling 10. mai 2026

Reiki høstsamling 24. oktober 2026


Pris: 350,- 

Privacy policy

OK