
Reikisamlinger i Oslo vår og høst
et perfekt sted å dele reiki, friske opp praksisen, dele erfaringer og få mange nyereikivenner
Dette er et perfekt møtested for deg som har gått på Reikikurs. Et sted å dele erfaringer. Praktisere. Møte nye Reikivenner, med en times lunsj og masse pauser til gode samtaler om Reiki og alt mulig annet.
Vi skal:
Gjøre Gruppereiki
Du får hjerteinnvielse
Reiki 3-ere kan gi hjerteinnvielser
Delegrupper på tvers av nivå
Delegriupper med andre på samme nivå.
Meditasjon
Gi Reiki til hverandre
Reikiprat
Egenbehandling i et rom fullt av Reikiutøvere
Og mye mer
Sted: Oslo
Vi er sammen 930-1630 timer med gode pauser
Du må ha gått på Reiki-kurs for å kunne melde deg på.
Hjertelig velkommen!
Reiki høstsamling 24. oktober 2026
Pris: 350,-
